Reklamacje i zwrot towaru

Czy zamówiony przez Ciebie towar nie spełnił Twoich oczekiwań? To żaden problem!

Towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny.

W przypadku zwrotu towaru pieniądze prześlemy na konto bankowe najpóźniej w ciągu 14 dni. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i wymiany, który wysyłamy w e-mailu potwierdzającym lub jest on dostępny również w Regulaminie. Prosimy o zapakowanie towaru w oryginalne opakowanie i przesłanie go pocztą wraz z wypełnionym formularzem na nasz adres. Jeżeli na podstawie możliwości odstąpienia od umowy produkt zostanie do nas zwrócony w stanie używanym, uszkodzonym lub zupełnie nie nadający się do użytku, mamy prawo żądać zwrotu kosztów przywrócenia produktu do stanu pierwotnego, na który zostanie wystawiona faktura z obowiązkiem jej zapłaty.

Potrzebne będą:

  1. Nieuszkodzony i nieużywany towar w oryginalnym opakowaniu
  2. Kopia faktury/dowód zapłaty
  3. Wypełniony formularz odstąpienia od umowy
  4. Numer konta w formie IBAN do zwrotu środków lub informacja, na jaki produkt zwrot ma zostać wymieniony

Jeżeli zwrot jest realizowany pocztą, należy go wysłać na adres:

Expodom - Expandeco
ul. Stara Droga 92
43-430 Skoczów

Telefon dla kuriera: 883 752 738

Ważne: Zwrot należy wysłać jako przesyłkę ubezpieczoną. Nie przyjmujemy towarów wysyłanych za pobraniem, wrócą one z powrotem do Klienta.

Reklamacje

Okres gwarancji na towar wynosi 24 miesiące od daty zakupu. Reklamacje należy zgłaszać niezwłocznie po ujawnieniu się uszkodzenia materiału lub wady produkcyjnej. Więcej informacji jest dostępnych w naszym Regulaminie.

Reklamowany towar należy zwrócić w stanie czystym, suchym i bezwonnym. Przygotuj również wszystkie akcesoria (jeśli znajdowały się w zamówieniu), dowód zakupu lub kartę gwarancyjną.

Reklamacja przyjmujemy:

Pocztą:
pod adresem: Expodom - Expandeco, ul. Stara Droga 92, 43-430 Skoczów wraz z oryginałem lub kopią dowodu zakupu (faktury) i wypełnionym i formularzem reklamacyjnym, w którym zostały opisane wady produktu.