Reklamacje i zwrot towaru

Czy zamówiony przez Ciebie towar nie spełnił Twoich oczekiwań? To żaden problem!

Towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny.

W przypadku zwrotu towaru pieniądze prześlemy na konto bankowe najpóźniej w ciągu 14 dni. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i wymiany, który wysyłamy w e-mailu potwierdzającym lub jest on dostępny również w Regulaminie. Prosimy o zapakowanie towaru w oryginalne opakowanie i przesłanie go pocztą wraz z wypełnionym formularzem na nasz adres. Jeżeli na podstawie możliwości odstąpienia od umowy produkt zostanie do nas zwrócony w stanie używanym, uszkodzonym lub zupełnie nie nadający się do użytku, mamy prawo żądać zwrotu kosztów przywrócenia produktu do stanu pierwotnego, na który zostanie wystawiona faktura z obowiązkiem jej zapłaty.

Potrzebne będą:

  1. Nieuszkodzony i nieużywany towar w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi zamówionymi elementami dodatkowymi. Reklamowany towar należy czyścić zgodnie z zasadami higieny ogólnej (musi być czysty, suchy i bezwonny). Klient chcący odstąpić od umowy musi zwrócić towar w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu - pudełko, poskładany dach - nie zabrudzony a pozostały towar - nieuszkodzony i czysty.
  2. Kopia faktury/dowód zapłaty
  3. Wypełniony formularz odstąpienia od umowy
  4. Numer konta w formie IBAN do zwrotu środków lub informacja, na jaki produkt zwrot ma zostać wymieniony

W przypadku chęci zwrotu towaru w okresie ochronnym lub odesłania go do reklamacji prosimy o kontakt mailowy na adres info@expodum.pl lub kontakt telefoniczny. Adres do zwrotów (po wcześniejszym ustaleniu):

Mutton s.r..o.
Palugyayho 896
03101 Liptovský Mikuláš - Palúdzka

Ważne: Zwrot należy wysłać jako przesyłkę ubezpieczoną. Nie przyjmujemy towarów wysyłanych za pobraniem, wrócą one z powrotem do Klienta.

Reklamacje

Okres gwarancji na towar wynosi 24 miesiące od daty zakupu. Reklamacje należy zgłaszać niezwłocznie po ujawnieniu się uszkodzenia materiału lub wady produkcyjnej, jak również nie należy używać namiotu uszkodzonego w celu zapobiegania powstawania dalszych uszkodzeń. Więcej informacji jest dostępnych w naszym Regulaminie.

Reklamowany towar należy zwrócić w stanie czystym, suchym i bezwonnym. Przygotuj również wszystkie akcesoria (jeśli znajdowały się w zamówieniu), dowód zakupu lub kartę gwarancyjną.

Reklamacja przyjmujemy:

Pocztą:
pod adresem: Mutton s.r..o. Palugyayho 896 03101 Liptovský Mikuláš - Palúdzka wraz z oryginałem lub kopią dowodu zakupu (faktury) i wypełnionym i formularzem reklamacyjnym, w którym zostały opisane wady produktu.