Reklamacje i zwrot towaru
Czy zamówiony przez Ciebie towar nie spełnił Twoich oczekiwań? To żaden problem!
Towar możesz zwrócić w ciągu 14 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny.
W przypadku zwrotu towaru pieniądze prześlemy na konto bankowe najpóźniej w ciągu 14 dni. Wystarczy wypełnić formularz zwrotu i wymiany, który wysyłamy w e-mailu potwierdzającym lub jest on dostępny również w Regulaminie. Prosimy o zapakowanie towaru w oryginalne opakowanie i przesłanie go pocztą wraz z wypełnionym formularzem na nasz adres. Jeżeli na podstawie możliwości odstąpienia od umowy produkt zostanie do nas zwrócony w stanie używanym, uszkodzonym lub zupełnie nie nadający się do użytku, mamy prawo żądać zwrotu kosztów przywrócenia produktu do stanu pierwotnego, na który zostanie wystawiona faktura z obowiązkiem jej zapłaty.
Potrzebne będą:
- Nieuszkodzony i nieużywany towar w oryginalnym opakowaniu wraz ze wszystkimi zamówionymi elementami dodatkowymi. Reklamowany towar należy czyścić zgodnie z zasadami higieny ogólnej (musi być czysty, suchy i bezwonny). Klient chcący odstąpić od umowy musi zwrócić towar w nieuszkodzonym oryginalnym opakowaniu - pudełko, poskładany dach - nie zabrudzony a pozostały towar - nieuszkodzony i czysty.
- Kopia faktury/dowód zapłaty
- Wypełniony formularz odstąpienia od umowy
- Numer konta w formie IBAN do zwrotu środków lub informacja, na jaki produkt zwrot ma zostać wymieniony
W przypadku chęci zwrotu towaru w okresie ochronnym lub odesłania go do reklamacji prosimy o kontakt mailowy na adres info@expodum.pl lub kontakt telefoniczny. Adres do zwrotów (po wcześniejszym ustaleniu):
Expodom - Expandeco
ul. Stara Droga 92
43-430 Skoczów
Telefon dla kuriera: 883 752 738
Ważne: Zwrot należy wysłać jako przesyłkę ubezpieczoną. Nie przyjmujemy towarów wysyłanych za pobraniem, wrócą one z powrotem do Klienta.
Reklamacje
Okres gwarancji na towar wynosi 24 miesiące od daty zakupu. Reklamacje należy zgłaszać niezwłocznie po ujawnieniu się uszkodzenia materiału lub wady produkcyjnej. Więcej informacji jest dostępnych w naszym Regulaminie.
Reklamowany towar należy zwrócić w stanie czystym, suchym i bezwonnym. Przygotuj również wszystkie akcesoria (jeśli znajdowały się w zamówieniu), dowód zakupu lub kartę gwarancyjną.
Reklamacja przyjmujemy:
Pocztą:
pod adresem: Expodom - Expandeco, ul. Stara Droga 92, 43-430 Skoczów wraz z oryginałem lub kopią dowodu zakupu (faktury) i wypełnionym i formularzem reklamacyjnym, w którym zostały opisane wady produktu.