Informacje o dostawie

Towar staramy się wysłać w dniu złożenia zamówienia, zawsze do godziny 14:00. Jednak nie później niż następnego dnia roboczego.

Dostawa kurierem

Dzień wcześniej zostaniesz poinformowany e-mailem o dostawie. Rano w dniu dostawy kurier skontaktuje się z Tobą SMS-em. Zamówiony towar zapakowany jest w paczce. 

Cena dostawy określana jest przez cennik firm kurierskich i wyświetla się przy potwierdzeniu zamówienia, w zależności od rodzaju towaru. Cena zawiera VAT. 

Na co uważać przy odbiorze przesyłki od kuriera i co zrobić, jeżeli jest ona uszkodzona?

Klient jest zawsze zobowiązany do oględzin przesyłki przed podpisaniem dokumentu odbioru (listu przewozowego). Późniejsze reklamacje nie są akceptowane przez naszego zakontraktowanego przewoźnika. Jeżeli po oględzinach nie stwierdzisz uszkodzeń opakowania, podpisz dokument odbioru. Twój podpis potwierdza odbiór całej przesyłki w nienaruszonym stanie. Po podpisaniu dokumentu odbioru masz możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera.

Jeśli zauważysz uszkodzenie opakowania, koniecznie zapisz ten stan w dokumencie odbioru. Po podpisaniu dokumentu odbioru masz możliwość sprawdzenia zawartości przesyłki w obecności kuriera. Jeżeli przesyłka jest uszkodzona, należy odnotować ten fakt w dokumencie odbioru i odmówić przyjęcia przesyłki.

Następnie skontaktujemy się z Tobą.

W przypadku, gdy uszkodzenie zawartości przesyłki stwierdzisz dopiero po jej odebraniu i odjeździe kuriera, konieczne jest zgłoszenie reklamacji e-mailem na adres info@expodom.sk lub pocztą na adres: MUTTON s.r.o., Kpt. Nálepku 12, 03101 Liptovský Mikuláš